Styret har engasjert Prosjektservice AS til å utbedre innmeldte feil og mangler på vinduer og terrassedører. Arbeidene starter opp denne uka, og beboere som tidligere har hatt befaring er allerede kontaktet for å avtale utbedring. Øvrige beboere vil bli kontaktet fortløpende for å avtale tidspunkt for befaring.
I forbindelse med arbeidene vil Prosjektservice AS ha behov for oppstilling av bil nær oppgangene de arbeider i, og de kan også få behov for å sette opp et arbeidstelt der de kan kappe materialer etc. Avfall vil bli lagt i gule iSekk-poser som vil samles opp med jevne mellomrom, men det kan ta noen dager før de blir hentet.
Enkelte av arbeidene innebærer antagelig bruk av lift, men dette avventes til behovet er fullstendig avklart for å sikre effektiv bruk av liften som er kostbar i leie.
Vi ber alle beboere vise forståelse for at disse arbeidene vil generere noe støy og trafikk, i tillegg til potensielt innsyn ved arbeid i lift.