Sameiet må skifte brannalarmanlegg for å få et driftssikkert og pålitelig anlegg. I den anledning er vi nødt til å skifte både brannalarmsentral og detektorer i leilighetene.
Framdriftsplanen ser slik ut:
Dato | Sted | Oppgave |
03-Feb | Oppgang nr. 43/45 | Skifte detektorer |
04-Feb | Oppgang nr. 47/49 | Skifte detektorer |
05-Feb | Ingen aktivitet | |
06-Feb | Fellesområder | Skifte detektorer |
07-Feb | Fellesområder | Skifte detektorer |
10-Feb | Oppgang nr. 51 / 1 | Skifte detektorer |
11-Feb | Oppgang nr. 53 / 3 | Skifte detektorer |
12.feb. | Oppgang nr. 5/7 | Skifte detektorer |
13.feb. | Oppgang nr. 9 | Skifte detektorer |
14.feb. | Fellesområder | Skifte detektorer |
17-Feb | Fellesområder | Skifte detektorer |
18-Feb | Fellesområder | Skifte detektorer |
Tidspunkt inne i leiligheten blir å regne med hele dagen, og montør må ha tilgang hele dagen oppgangen er satt opp. Entreprenørens plan er å starte i 1. etasje i den ene oppgangen og flytte seg oppover i etasjene, for deretter å starte i oppgang nr. 2. Det er planlagt arbeid på ca. 30 minutter inne i hver leilighet, forutsatt at alle er hjemme og det ikke er uforutsette forhold. Byhusene vil tas etter dette, og varsel om dette kommer senere.
Beboere må sørge for å være hjemme på angitte dato eller sørge for at naboer som er hjemme kan gi tilgang til leiligheten. Alternativt kan man levere nøkkel til styret. Styret har FG-godkjent nøkkelsafe og kan oppbevare inntil 50 nøkler her.
Fint om alle fyller ut dette skjemaet:
og returnerer det til styret på: styret@tiedemannsjordet.no
Ber også om at nøkkel markeres, med husnummer, seksjonsnummer og H-nummer
Det er avgjørende for framdrift og mulighet for å gjennomføre denne installasjonen så billig som mulig at alle beboere bidrar til enkel adkomst til leilighetene.
Styret ønsker å rette en på forhånd stor takk til alle beboere for godt samarbeid!
Ved spørsmål, ta snarest kontakt med styret@tiedemannsjordet.no som også vil videreformidle spørsmål til entreprenør knyttet til montering, tidspunkt med mere.