Informasjon fra styremøte 13/4 2021
Styret hadde online møte tirsdag 13/4 fra 20.30 til 23. Det viktigste temaet var forberedelser til årsmøtet, som vil finne sted 29/4, online (sukk) og en uke framover. Vi håper dette vil gå greit som ifjor, men vi gleder oss jo til å kunne diskutere saker med beboerne på vanlig måte snart… Papirene blir tilgjengelige om ca. en uke.
Andre oppfølgere fra styremøtet:
Kartlegging av skadedyr: Det er satt ut feller i alle fellesrom i kjelleren (bodområder, tekniske rom etc.) av Pelia Skadedyrbekjempelse. De skal stå der et par måneder for å kartlegge skadedyrsituasjonen videre. De kan lett se ut som søppel, men vær snill og la dem stå.
Branndører: Husk at disse alltid skal stå oppe. Hvis det er noe problemer med magnetene, slik at dørene ikke vil stå oppe så send beskjed til styret (styret@tiedemannsjordet.no)
Oppussingen av oppgangene. Som dere vet hadde vi avstemming omkring design for oppussing av oppgangene, og alternativ D vant med klar margin (se egen sak her: LINK). Oppussingen foregår nå for fullt.
Fotokonkurranse er utlyst for å fornye billedgalleriene. Se link til egen sak her: LINK.
Navneskilt på postkassene blir snart bestilt. De som ikke har svart på meldingen om hvilke navn de vil ha på skiltet vil måtte bestille nytt skilt selv. Vi utvider fristen en uke til, til 21/4. Link til skjemaet er her: https://forms.gle/jveoLsWE9w6gHGEz8
Søppelrommene: vi bestemte at de skal pusses opp etter oppgangene.
Trappepartiene tilknyttet byhusene: vi vedtok å utbedre de som ikke ble fikset i fjor. Resten må nå tas, p.g.a. slitasje og betraktelig forverring fra i fjor med tanke på løse og sprukne heller.
Husk: spørsmål til styret sendes per epost, til styret@tiedemannsjordet.no